12 Aralık 2012 Çarşamba

Kutu Kutu Pense



Ençok sevdiğim kutularımdan bir tanesi. Bu kutuyu eşimin kuzenine yaptım.Kendisi mutfağında para biriktirme amaçlı küçük bir kutu siparişi verdi bana. Gerisinide sana bırakıyorum dedi.Bende Şule'nin tarzından yola çıkarak ona bu kutuyu hazırladım. Evinde baskın olarak vintage tarzı uygulamış. Bende ortama uygun olması açısından ona eskitmeli ve siyah renk ağırlıkta bir kutu yapmayı uygun gördüm. Dekupaj kağıdında çok karışık olmayan; yalın ama dikkat çekici hamur kabartmaya uygun olabilecek bir kağıt seçtim.
Aslında bu senenin modasına uygun bir kutu oldu. Zira kutunun alt kısmına barok tarzına yakın bir stencil ile rölyef uyguladım.Sonrasında ise mum eskitme yaptım.Kutunun üst kısmında ise dekupaj ve hamur kabartma tekniği uyguladım.
Biraz uğraştırıcı olsada çıkan sonuçtan ikimizinde memnun kalması beni mutlu etti.



Hiç yorum yok: