24 Aralık 2012 Pazartesi

Bunları yapmayı çok seviyorum:))

Bugün sizinle bitmiş birkaç ahşap çalışmamı paylaşmak istedim. Başlıktanta anlıyacağınız gibi ahşap boyamayı çok seviyorum. Yaptığım her ürün içime sinene kadar sıkılmadan uğraşıyorum. En çok nasıl bir kombinasyon yapmalıyım kısmına kafa patlattığımı itiraf etmek istiyorum. Sanırım bu hepimiz için geçerli oluyordur. Neyse çok uzatmadan çalışmalarımın resmine ve yapılış tekniklerine geçelim.

Kullanılan Teknikler:
-Dekupaj
-Süpürme : Resmin kenarlarına uygulanmıştır
-Antiquin Eskitme: Tepsinin dış çerçevesine uygulanmıştır.
-Vernik: Su bazlı vernik ile tepsinin üzerinde 2 kat geçilmiş.Kuruduktan sonra sprey vernik ile 1 kat daha geçilmiştir.



Kullanılan Teknikler:
-Dekupaj
-Tampon: Resmin çerçevesine uygulanmıştır
-Vernik: 100 kat vernik uygulanmıştır.

Hiç yorum yok: