8 Aralık 2012 Cumartesi

Puantiyeli Tepsi


Ahşap boyamaya ilk başladığımda enaz boyaycağım objenin tepsi olacağını düşünmüştüm ama yanılmışsım. Ben ne kadar istemesemde etrafımdan gelen talepler hepsi tepsi üzerine oldu. Öyleki bir ara sadece tepsi boyar oldum.
Aşağıdaki tepside yaptıklarıma bir örnek.Biraz beni uğraştırdı ama çıkan sonuç beni mutlu etti.
Tepsinin yapılışı: Tepsi koyu kahverengiye boyandı. Puantiyelerin ve şekillerin yapımı için stencil kullanıldı. Çizgilerin yapılışı için ise bant kullanıldı. Ve en son dekupaj kağıdı ile tepsinin kombini tamamlandı. Tepsiyi her ne kadar yıkamasakta ben illaki önce su bazlı vernik daha sonra ise sprey vernik vernikleyip işlemi tamamlandı.

3 yorum:

bahar006 dedi ki...

Merhaba, party etkinliğimize katılmışsınız ne güzel, ancak link olarak anasayfanızı vermişsiniz. Kuralalr gereği gönderdiğiniz yazıya ait linki belirtmelisiniz. Düzeltirseniz seviniriz.

bahar006 dedi ki...

Gülşen Hanım bu yazınızın başlığı olmadığı için ayrı linki de yok, bu nedenle seçtiğiniz resim anasayfadan alınıyor ve bulanık çıkıyor. Bakın şöyle yapalım, siz bu yazınıza bir başlık koyun. Böylece kendine ait bir linki olmuş olacak. Nedesemdeki linkinizi silip tekrar bu yazıya özel linki ekleyin ve resmi de ordan seçin. Nedesemden size gelecek ziyaretçilerin de direkt yazınıza ulaşması için bu konu çok önemli.

Unknown dedi ki...

Bahar Hanım merhaba,
Sizin yönlerdiğiniz şekilde ilerledim ancak yine aynı sorun ile karşılaştım. Daha sonra başka bir resim için deneme yaptım onda da aynı sorun ile karşılaşınca artık denemekten vazgeçtim. Sanırım bir yerde hata yapıyorum.. Yinede ilginiz için çok teşekkürler.