17 Aralık 2012 Pazartesi

vintage dekupaj resimleri

Ahşap boyama işine bir bulaştıysanız sadece boyamak size yetmez. Heleki ilgili ve meraklı iseniz deli gibi dekupaj resmi, peçete, takvim ve daha aklınıza gelebilecek bütün kaynakları araştırmaya başlarsınız. Etrafınıza da yardımcı olmaları konusunda ricada bulunursunuz. Özellikle ben çevreme peçete konusunda bayağ bir baskı kurmuş durumundayım:))
İşte bütün bu araştırmalar neticesinde benimde iyi kötü bir resim arşivim oluştu. Bu resimler içinden çözünülürlüğü yüksek olan resimleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Kağıtlar ile keyifli çalışmalar yapmanızı diliyorum ve her zamanki gibi sevgiyle kalın diyorum. Son olarak bu resimlerin netten alıntı olduğunu belirtmek istiyorum.






2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gayet yaratıcı

Baskılı Peçete dedi ki...

Resimler çok güzel görünüyor elinize sağlık. Renkli peçetelere ve baskılı peçetelere ihtiyacınız olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Bizim yaptığımız peçete baskısını sizin ürünlerinize dekupaj şeklinde geçirebilirsiniz. Farklı desenlerde ve şekillerde baskı yapabiliriz.