14 Aralık 2012 Cuma

Kendiniz Yapın - No:1



Bloglarda gezinirken zevk alarak baktığım çalışmalardan bir tanesi DIY (Do It Yourself) grubu. Türkçesi 'Kendiniz Yapın' anlamına gelen bu çalışmalarda yaratıcılıkta sınır olmadığını anlıyorsunuz. Öyleki ben bazen gördüğüm şeyler karşısında 'yok artık' demekten kendimi alamıyorum. Sanırım şuan yüzünüzde bir tebessüm belirmiştir. Ancak doğrusu bu. Neler var neler.....
Yapılabilir olduğunu düşündüğüm ya da 'süper fikir, denemeliyim' düşüncesi taşıdığım çalışmaları bloğumdan sizlerle paylaşmak istiyorum. Keşfettiğim her yeni DIY çalışmasınıda buradan size aktarmaya devam ediyor olacağım.

Resimdeki çalışmanın nasıl yapıldığını merak edenler için kısaca özetlersem..

Gerekli Malzemeler: Sıcak silikon
Teller
Mavi sprey boya
Kuru dallar

Yapılışı: Öncelikle kuru dallar mavi sprey boya ile boyanır. Sonrasında sıcak silikon ve tel yardımı ile kuru dallar birbirine tutturulur. Minik mumlar dalların arasına yerleştirilir.

Kaynak: Bu çalışmayı ilk nedesembegenirisin.blogspot ta görmüştüm. Onlarında bu çalışma için viv-spot.blogspot.com'a yönlendirdiğini gördüm. İki blogda da çok güzel çalışmalar var. Ziyeret etmeyenlere duyurulur.

Hiç yorum yok: