6 Nisan 2013 Cumartesi

Marilyn Monroe - Siyah Beyaz

Herkese merhaba,

Marilyn hayranı olan bir arkadaşım onun için bir peçetelik yapmamı istedi.Tabiki temamız Marilyn Monroe olmalıydı.

Peçetelik çok büyük bir obje olmadığı için yapılacakları belirlerken özellikle kağıt ölçüleri konusunda sıkıntı yaşanabiliyor..Ben bu problemi Marilyn resimlerini tek tek çektirerek çözdüm. Aslında 'nasıl birşey yapmalıyım' diye düşünürken hayal ettiğim görüntü de tam bu şekildeydi. Şanslıyım ki çözüm önerim ile hayalim birebir örtüştü.

Peçeteliğin 4 tarafında farklı resimler kullanmayı tercih ettim. Eee bu konuda sıkıntı yaşamak mümkün değil. Maşallah Marily'nin bir düzine fotoğrafı var. Seç seçebilirsen..

Umarım bu sefer fotoğraflar aslını yansıtır. Zira en büyük problemlerinden biri çektiğim fotoğrafların ürünlerimin gerçek görüntülerini yansıtamaması..Bu konuda evin her tarafında fotoğraf çekmeye devam ediyorum. Ve tabi ki ışığıda dikkat ediyorum. Bu konuda deneyimleriniz varsa paylaşmanız konusunda sizden ricada bulunuyorum..
Teşekkürler..


2 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

Gülşencimmm, bayıldım tek kelimeyle süperrrr olmuş, harikasın....

Unknown dedi ki...

Özlem Abla'cım çok teşekkür ediyorum beğenmene sevindim..