29 Nisan 2013 Pazartesi

Anahtarlık

Herkese merhaba,

Bu postumda sizinle dersimizde yapılan bir ürünü yayınlamak istedim..Gerçi şu resim işini hala çözemediğim için ürünün resim görseli çok iyi değil ama beni bu konuda mazur görün lütfen..



Bu anahtarlığımızda mum eskitme, püskürtme ve hamur kabartma teknikleri var..

Ben bu püskürtme tekniğini çok seviyorum..Biraz ortalık kirlensede sonuç doğal ve güzel oluyor. Aaa birde unutmadan anahtarlığın altında görünen çiçeklerin hepsi el boyaması..Ne yazık ki benim tarafımdan yapılmadı..Derse gelen öğrencilerimden Rana Hanım'ın marifeti. Hatta kelebeklerin antenleride Rana Hanım'ın ellerinden çıktı. Ben Rana Hanım'ın hayal gücüne ve emeğine hayran kaldım..Yaa siz?

Tekrar görüşmek dileğiyle..







4 yorum:

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş:)

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum Bahar'cım..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık el boyaması ayrı bir güzellik katmış.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ediyorum mehtap hanım..