3 Mart 2013 Pazar

Transfer

Merhaba,

Uzun zamandır transfer çalışması denemek istiyordum ancak elimde yeterli görsel yoktu. Derin araştırmalarım sonucunda 'The Graphics Fairy' isimli blogtan çok güzel transfer kağıtları buldum. Aynı zamanda sitede konuyla ilgili anlatımlarda vardı. Bende buradan yola çıkarak ilk denememi gerçekleştirdim.
Biraz meşaketli olsada ben bu transfer işini çok sevdim. Canlı, gerçeğe çok yakın e bide siyah-beyaz kombini olunca gönlüme taht kurması kaçınılmaz..
Sıra resimlerde....

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok zarif,çok şık olmuş bayıldım,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Siyah ve beyaz her zaman asil. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Mehtap Hanım çok teşekkür ediyorum yorumlarınız beni çok mutlu ediyor..sevgiler
Esra Hanım merhaba size de çok teşekkür ediyorum. Renk konusunda bende sizinle aynı fikirdeyim.. Özellikle transferde bu renkler vazgeçilmezim..

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Gülşen hanım merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. Bu hafta sonu bende denedim, hatta aynı siteden almıştım deseni de ama malesef başarılı olmadım. Kanvas üzerine yaptığımda iyi oldu ama, tepsiye yaptığımda çokta içime sinmediğinden bozdum tepsiyi zımparaladım. Kullandığınız malzemeler ve yapılışı hakkında biraz bilgi verir misiniz, acaba yanlış yaptığım bir şey mi var, öğrenmek isterim.Çok teşekkür ederim şimdiden..

Unknown dedi ki...

Elmas Hanım merhaba,

Tabiki anlatırım size. Royal Coat dekupaj tutkalını kağıda bolca sürdükten sonra kurumasını bekledim. Yaklaşık yarım saat sonra (kağıdın kurumasını bekleyin) kağıda tekrar 2. kat tutkalı sürdüm. Yine kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra 3. kat tutkalı sürerek hemen ahşaba yapıştırdım.. Kağıtta hiç hava kalmamasına dikkat ederek yapıştırdım. Yaklaşık 1 gün bekledikten sonrada soyma işlemini gerçekleştirdim. Sonrasında da önce su bazlı vernik sonrasında yarı mat sprey vernik ile vernikledim.
Dün başka bir teknik daha öğrendim ancak o tekniği henüz uygulamadım. Deneme çalışmam şayet başarılı olursa o tekniğide sizinle paylaşırım. Umarım yardımcı olmuşumdur.

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Gülşen hanım çok teşekkür ederim. Ben de cadence in dekupaj tutkalını kullandım. Aslında kanvas'a transferde bir sorun olmamıştı ama tepside istediğim gibi olmadı. Kağıtta oluşan havaları iğne ile patlatarak almaya çalıştım belki de ondan olmadı. Bir de royal dekupaj tutkalı ile deneyeceğim. Çok teşekkür ederim,ilginiz için.