6 Ocak 2013 Pazar

Altered Art

Altered Art için geri dönüşüm sanatı diyebiliriz. Eskiden bugüne biriktirdiğiniz her ne varsa(kağıt, düğme, şişe, gazete, foto, kurdele, vb.) artık bu ürünlerin uykudan uyanma zamanı gelmiş te geçiyor. Gün onların günü. Sizlerin tasarım ve kombinleri ile bu eskiler yeniden hayat bulup, kullanılabilir hale gelecek.
Benim gibi evinde fazlalık tek bir tel bulundurmayan kişiler ise bugünden itibaren biriktirmeye başlasın. Vallahi ben başladım. Şimdilik ganimetlerim cam şişeler, gazoz kapakları, eski çerçeveler ve nihak şekerleri. Ancak Altered Art için evim feda olsun diyerek biriktirmeye devam:)))
Tabi ki bu post Altered Art örneğini gösteren resimler olmadan bitmez. Ben arşivimden en beğendiklerimi yayınlayacağım size. Bakalım sizler beğenecekmisiniz?




2 yorum:

bahar006 dedi ki...

Ben de bir at nalı ve anahtarla katılmıştım bu akıma, görseller çok hoş:)

Unknown dedi ki...

Görseller için teşekkürler. Kaynağım Pinterest. Bu konuyla ilgili orada daha ne güzel çalışmalar var. Eminim ki sizinkilerde çok güzel olmuştur.